infoiconblue

Vous voulez en savoir plus ? Rejoignez-nous pour un de nos webinaires d’information pour découvrir plus sur le futur de l’éducation franco-américaine et notre nouveau concept d’éducation complémentaire bilingue.

A très bientôt !

PROGRAMMEZ UN RENDEZ-VOUS INDIVIDUEL

JUIN 2024

• null

Webinaire d'Information

JUNE 4th and June 19th
    Session in English

OFALycée – France: American education in the digital era
    Drawing on four years of experience in bilingual French education overseas, OFALycée invites you to discover the new dual diploma program designed for English-speaking students in France! This program, available from elementary school to high school starting in September 2024, offers English-speaking students enrolled in a French school the opportunity to pursue additional American education up to the highest level. This includes the option to prepare for the American High School Diploma in addition to the French Baccalauréat.

JUNE 4th

JUNE 19th

• null

Webinaire d'Information

JUNE 5th and June 20th
    Session in English

OFALycée – France: British education in the digital era
    Drawing on four years of experience in bilingual French education overseas, OFALycée invites you to discover the new dual diploma program designed for English-speaking pupils in France! This program, available from primary school to secondary school starting in September 2024, offers English-speaking pupils enrolled in a French school the opportunity to pursue additional British education up to the highest level. This includes the option to prepare for the iGCSE’s and A Levels in addition to the French Baccalauréat.
    Join us for this informational webinar to find out more!

JUNE 5th

JUNE 20th